Sunday, May 15, 2016

Segar dan Berangin Jer

Testimoni Inteam by MV Comely



Ok ini ada lagi satu  testimoni jujur untuk pengguna Inteam by MV Comely nih comel kesayangan semua :)

Katanya lepas pakai rasa best sangat sebab Inteam ni akan membuatkan Miss V rasa segar dan freshh jer.

Memang betul sangat-sangat nih uols.

Kandungan Inteam yang terdiri daripada ekstark Daun Sireh memang dah terkenal dan dah digunakan secara turun-temurun sejak zaman berzaman lagi untuk kebersihan bahagian intim wanita kerana ia boleh bertindak untuk menghalang kegatalan dan iritasi yg disebabkan oleh bakteria, virus dan fungus.

Manakala Manjakani pula berfungsi untuk mengetatkan dan menegangkan otot-otot disekeliling Vagina supaya kita kekal bergetah untuk suami kita. Selain itu manjakani juga boleh menggelakkan kekeringan Miss V kita.

Fungsi herba kacip fatimah juga tidak perlu kita perkecilkan kerana kebaikkannya sangat besar untuk kita khususnya wanita kerana herba ini dipercayai dapat merangsang pengeluaran hormon yang dapat melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid wanita sekaligus mengurangkan sakit sengugut semasa haid. Mengurangkan masalah keputihan. Selain daripada itu mungkin ramai yang tak tahu ia juga dapat membuang angin.

Tambahan kandungan Aloe Vera atau lidah buaya di dalam Inteam juga dapat merawat luka-luka kecil kerana seringkali juga luka-luka kecil boleh berlaku apabila proses hubungan intim suami isteri kerana tusukan yang sedikit kasar. Jadi sekarang kita tidak perlu risau lagi kerana dengan adanya Inteam by MV Comely ini masalah tersebut akan dapat diatasi.

Salam Comel, Sihat, Cantik dan Gorjes daripada team MV Comely kerana dengan adanya MV Comely...........Comely comes to you naturally!!!!!




No comments:

Post a Comment