Wednesday, June 8, 2016

Petua dan Kaedah Untuk Mengetatkan Bahagian Maharani Wanita- INTEAM BY MV COMELY

Hari ini ahkak nak share dan berkongsi dengan semua pembaca mengenai cara-cara dan petua tradisi zaman berzaman yang telah diamalkan oleh orang tua kita untuk mengetatkan bahagian “Maharani” (ahkak suka untuk mengelarkan private part kita sebagai maharani sesuai dengan kehormatannya) para wanita.


Disini ahkak nak share beberapa cara yang mungkin boleh kita semua amalkan untuk kebaikan bersama-sama untuk kesan yang optimum.
Kaedah 1:- Daun Sireh & Pinang Muda


Bahan-bahannya:
Daun sirih 10 helai
Gambir 2 keping
Kapur makan
Kulit pinang muda


Caranya:
Tumbuk gambir sehingga lumat
Kulit pinang muda disiat kecil-kecil
Rebus semua bahan tersebut dengan daun sirih. Ambil air rebusannya
Kemudian bolehlah menggunakan air rebusan tersebut untuk membersihkan maharani kita
Sesuai untuk digunakan setiap hari. 
Sangat sesuai digunakan untuk wanita yang baru bersalin dan dalam tempoh berpantang.


Kaedah 2:- Dengan cara kemutan.
Caranya:
Amalkan untuk ketatkan saluran kencing seperti menahan kencing dengan cara mengemut, tahan selama beberapa saat kemudian lepaskan. Buatlah senaman ini setiap masa. Ianya mudah dilakukan di mana sahaja, kesannya sangat hebat untuk mengetatkan maharani kita dan yang paling bagus kesannya dapat memuaskan suami ketika bersama.


Kaedah 3. Air rebusan Daun Sireh


Bahan-bahannya:
Daun Sireh
2 gelas air

Caranya:
Ambil dua atau tiga helai daun sirih dan rebus bersama dua gelas air. Apabila mendidih, tutup api. Biarkan seketika sehingga suam kemudian gunakan air daun sireh tadi untuk membasuh maharani kita sambil diiringi selawat tiga kali. Amalkan 3 kali sehari selama seminggu.


Kaedah 4. Air Rebusan Betik


Bahan-Bahannya:
Daun Betik

Caranya:
Rebus beberapa helai pucuk betik sehingga empuk. Kemudian anda perlu memakannya setiap hari bersama nasi selama sebulan. Boleh juga dibuat kerabu untuk mengurangkan rasa pahitnya.


Kaedah 5. Rebusan Daun Inai


Bahan-Bahannya:
Daun Inai

Caranya:
Rebus segenggam daun inai dan biarkan suam. Gunakan airnya untuk mencuci maharani kita terutamanya selepas membuang air. Amalkan selalu untuk mendapat kesegaran dan keselesaan.

Inilah Kaedah yang dapat ahkak share kan dengan pembaca semua tetapi mungkin juga masih terdapat petua-petua lain yang diamalkan oleh orang tua kita mengikut kawasan yang berlainan. 
Walaubagaimanapun sesuai dengan perubahan zaman dan teknologi yang semakin pesat berkembang ahkak faham wanita zaman moden kini juga bukan lagi seperti wanita dizaman dahulu kala kerana wanita moden kini sama-sama bekerjaya hebat dan sama-sama membantu ekonomi Negara.


Jadi mungkin kaedah-kaedah ini sedikit rumit dan leceh untuk disediakan.
OH NO NO NO


Jadi bagaimana????

Jangan risau???
#‎Inteam‬ by MV Comely kan ada



Betul tu Inteam daripada MV Comely ‪#‎MVComely‬ adalah product Feminine Wash ‪#‎FeminineWash‬ yang diformulasi menggunakan ramuan, bahan-bahan dan kaedah lama dengan penggunakan teknologi pembuatan terkini yang dijamin bersih, suci dan halal untuk memberikan khasiat yang sama kepada wanita diluar sana kerana sesungguhnya kami memahami keperluan seorang wanita.

Hanya RM49 yang perlu anda laburkan.



Dengan #Inteam by MV Comely…..comely comes to you naturally.

No comments:

Post a Comment